Een kapotte mobiel kan heel vervelend zijn. Een mobiel moet, bij normaal gebruik, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Uiteraard helpen wij jou tijdens het reparatieproces om te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer kan genieten. Blijkt je refurbished mobiel dus onverhoopt defect te zijn geraakt, dan kun je er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen.

Garantie bij refurbished producten

Onze refurbished producten zijn voorzien van 2 jaar garantie. Tijdens deze garantieperiode zijn wij jouw eerste aanspreekpunt voor garantie en reparatie.

Schade binnen garantie

Wanneer je mobiel binnen de garantietermijn defect raakt, heb je volgens de garantie recht op reparatie. De onderstaande zaken vallen binnen de garantie:

  • Microfoon / luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade)
  • Wifi en/of netwerkverbinding problemen
  • Problemen met het moederbord (met uitzondering van valschade)
  • Touchscreen (als die gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt)
  • Knoppen op de mobiel (met uitzondering van de touch-ID functionaliteit)
  • Accu van de mobiel (bij snel leeglopen)

Schade buiten garantie

Schade door vallen, stoten en/of vocht valt niet onder de garantie van je refurbished mobiel.

  • Mankementen na de garantieperiode van 2 jaar
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door de gebruiker
  • Gebroken, gescheurde en/of vochtschade aan onderdelen
  • Beschadigde of vieze laadconnector
  • Gebroken cameralens en/of gebroken homebutton