Bestellen & Betalen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

- Ga naar het product van je keuze.

- Kies de gewenste kleur, opslagcapaciteit en productconditie.

-Druk op de grote groene knop ‘in winkelmandje’.Aan de rechterzijde van de website verschijnt je winkelmandje.

- Druk op de knop ‘Afrekenen’ om je bestelling af te ronden.

- Vul als je bestelling compleet is je gegevens in. Heb je een ander afleveradres? Selecteer dan de knop “voer een ander afleveradres in”.

- Aan de rechterzijde van de website kies je jouw favoriete betaalmethode uit.

- Druk op de knop “bestelling plaatsen” om naar de betaalomgeving te gaan en de bestelling af te ronden.

- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.

Heb je hulp nodig bij het bestellen? Open de chat of bel 085-1306701.

Heb je online besteld en wil je jouw bestelling in onze winkel afhalen? Dat is mogelijk. Kies tijdens het bestelproces voor ‘Afhalen in onze winkel’. Je bestelling is vanaf de volgende werkdag gereed in onze winkel, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht als je bestelling klaar ligt.

Wil je de bestelling het liefst dezelfde dag nog afhalen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. Je bestelling wordt dan dezelfde dag klaargelegd.

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Je kunt de bestelling na ontvangst wel weer retourneren.

Voor bestellingen die op maandag tot en met zaterdag bezorgd worden met een orderwaarde boven de €20,- is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €2,95.

Op dit moment kun je afrekenen met iDEAL, PayPal, Bancontact, VISA en bankoverboeking.

Kies je voor afhalen in onze winkel? Dan kun je daar ook pinnen.

Op dit moment kun je nog niet achteraf betalen. We adviseren je om te kiezen voor iDEAL of Paypal voor de snelste bezorging.

Verzending & Bezorging

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven. De normale levertijd is voor 17:00 uur besteld is dezelfde werkdag verzonden, mits het product op voorraad is.

Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

Ja, dat is mogelijk. Een refurbished mobiel wordt verzonden met een Track&Trace-nummer. Hiermee kun je de bezorging van het pakketje volgen.

Zodra de bestelling is verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer. Hiermee kun je status van je bestelling na 23.59 uur volgen via de website van PostNL.

Ja, dat kan. Bestel je een refurbished mobiel dan kan die ook op de zaterdag door PostNL geleverd worden. Selecteer tijdens het bestellen voor de zaterdag-levering.

Ruilen & Retourneren

Ja, dat kan. Neem contact op met de klantenservice voor het omruilen van je artikel. Wij helpen je dan graag verder met het omruilen van het product.

Ja, dat kan. Neem contact op met de klantenservice voor het omruilen van je artikel. Wij helpen je dan graag verder met het omruilen van het product.

- Het product die je in bezit hebt dien je altijd eerst te retourneren.

- Zodra het geretourneerde product door ons is ontvangen, wordt het gewenste product naar je verstuurd.

Deze vraag moet nog van een antwoord worden voorzien.

Het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen is gratis.

Je hebt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. In deze periode kan je aan ons kenbaar maken dat je de overeenkomst wilt ontbinden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Let op, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking. Mocht je de producten gebruiken op een manier die verder gaat dan noodzakelijk is om de producten te beoordelen, kunnen wij hiervoor waardevermindering in rekening brengen.

Een refurbished mobiel mag je 14 dagen uitproberen. Je mag ermee bellen, appen, foto’s maken en videos opnemen en opslaan. Zodat je een beter beeld krijgt van de refurbished mobiel.

Ben je niet tevreden of wil je de bestelling gewoon retourneren? Dat mag! Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kun je een retouraanvraag indienen via je account.

Let op, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking. Mocht je de producten gebruiken op een manier die verder gaat dan noodzakelijk is om de producten te beoordelen, kunnen wij hiervoor waardevermindering in rekening brengen.

Garantie & Reparatie

Een refurbished mobiel is voorzien van 2 jaar garantie. De garantie wordt door refurbishedmobiel.nl aangeboden. Binnen deze garantieperiode kan je een defect aan ons melden. Valt het defect binnen de garantie? Dan dragen wij zorg voor de reparatie en service van je mobiel.

Een refurbished mobiel heeft 2 jaar garantie. Een heldere garantiebeleid vinden wij meer dan logisch. Meer informatie vind je op de pagina 'Garantie'.

Als je een probleem hebt met je mobiel dan kan dat heel vervelend zijn. Uiteraard willen wij jou helpen. Neem daarom contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen.

De garantie van je refurbished mobiel hebben we helder en duidelijk beschreven op de pagina 'Garantie'.

Je kan je mobiel bij ons laten repareren. Is de batterij defect of is het beeldscherm stuk? Geen zorgen. Onze specialisten repareren vakkundig en snel. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Klacht melden

Het kan zijn dat je een klacht hebt over refurbishedmobiel.nl en/of je bestelling. Dit vinden wij uitermate erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit én service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over de kwaliteit aan refurbished producten, de verzending en onze service!

Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Vul het contactformulier in op de klantenservice pagina.

- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht.

- Je ontvangt binnen 5 werkdagen inhoudelijk bericht.

- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.

- Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.

- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

085 - 1307 610

Op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.

Stel je vraag via e-mail